Selamat datang di Blog Celoteh Puisi……. Kumpulan puisi cocok bagi kamu yang lagi jatuh cinta, patah hati, galau, penantian, kesedihan, rindu sama kekasih, penyeselan, kenangan masa lalu.......

Jumat, 18 Juli 2014

AKU DAN RINDUKU


Wahai Yang Maha Melihat

lihatlah betapa kasih aku kepada diriku
bila Engkau memisahkan aku daripadanya
masih juga aku mencari-carinya....

Wahai Pelindung diriku....
selamatkan aku daripada fitnah diriku sendiri..
janganlah Engkau lepaskan aku kepada sesuatu selain-Mu...
walau sekelip mata jua....
ikatkan aku dengan rantai ubudiah...
sepanjang hayatku....
agar Engkau sentiasa esa...
tiada sesuatu yang menggangu keesaan-Mu...

0 komentar:

Posting Komentar

Terima kasih sudah mampir dan berkomentar di blog Indahnya Berpuisi semoga bermanfaat..dan komentar apapun kami hargai selama masih batas kewajaran...